آمار تکان دهنده قتل عام کودکان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

آمار تکان دهنده قتل عام کودکان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها

مرکز الازهر شمار کودکانی که طی چند ماه گذشته از ابتدای سال ۲۰۲۳ توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 26
کد خبر: ۲۰۵۸۰۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ رسانه‌های مصری اعلام کردند، مرکز دیده بان الازهر گزارشی تحلیلی از مهم جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی را از ابتدای سال ۲۰۲۳ منتشر کرد.

این مرکز در گزارش خود آورده است، جنبش جهانی دفاع از کودکان که یک موسسه مستقل فلسطینی و مقر آن در نابلس است، اعلام کرد، ۳۷ کودک فلسطینی طی این مدت به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسده اند، این در حالی است که سازمان هیومن رایتس واچ اعلام کرده است که سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ از لحاظ میزان جنایات اشغالگران صهیونیست، خونین‌ترین سال‌ها برای کودکان فلسطینی در کرانه باختری طی ۱۵ سال اخیر محسوب می‌شود.

در این گزارش تاکید شده است که تمامی شلیک‌های صورت گرفته به سوی بخش بالایی بدن کودکان صورت گرفته و این تیراندازی‌ها بدون هشدار قبلی بوده و صهیونیست‌ها از بکارگیری ابزار‌های موجودی که زیان باری کمتری دارند، امتناع می‌کنند و در این زمینه هیچ نوع پیگردی هم علیه آنان در این رابطه صورت نمی‌گیرد.

در ادامه این گزارش آمده است، روزنامه هاارتص هم در خبری فاش کرد، از دسامبر ۲۰۲۱ نظامیان صهیونیست اجازه شلیک به سوی فلسطینیان چه بزرگسال و چه کودک را حتی در صورت پرتاب سنگ هم دارند و این کار را بدون هشدار قبلی یا تلاش برای متفرق کردن آن‌ها با استفاده از ابزار‌هایی همچون گاز اشک آور انجام می‌دهند.

صهیونیست‌ها علاوه بر کشتار کودکان فلسطینی، آنان را در شرایط غیر انسانی بازداشت هم می‌کنند، در حال حاضر شمار کودکان بازداشت شده فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی، حدود ۱۷۰ نفر است که در زندان‌های مجدو، عوفر و دامون نگهداری می‌شوند، در حالی که براساس گزارش‌های هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطینی این زندان‌ها از حداقل زیر ساخت‌های زندگی انسانی هم بهره‌مند نیستند.

براساس آمار‌های موجود، رژیم صهیونیستی بین سال‌های ۲۰۰۰ تا به امروز، بیش از ۱۷ هزار کودک ۱۲ تا ۱۸ ساله را بازداشت کرده در حالی که موارد متعددی از بازداشت کودکان زیر ۱۰ سال هم گزارش شده است.

اطلاعات مستند نشان می‌دهند که دست کم دو سوم از کودکان بازداشت شده تحت شکنجی‌های جسمی قرار گرفته و تمامی آن‌ها در دوره بازداشت تحت فشار‌ها و شکنجه‌های روحی قرار گرفته‌اند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده